Wordless Wednesday ~ Burasak - Faizzah Amir

Wednesday, 6 May 2020

Wordless Wednesday ~ Burasak





Aga kareba? Moga-moga Aidilfitri 2020 yang bakal menjelang ni ada rezeki berjuadahkan burasak lagi di pagi raya. Mana la nak cari daun pisang berdekatan ye. Kalau kat kampung semua depan mata..... 

8 comments:

  1. kat kedai runcit kadang2 ada jual, kalo pasaraya, diorang jual sikit2 aje...

    ReplyDelete
  2. wow sedap burasak.. mama baru belajar makan hihi

    ReplyDelete
  3. Perghhh ko dah raya ek hahahaha...sedap oii makan gan asam pedas atau serunding..mengancam!

    ReplyDelete
  4. Tiap2 kali raya jumpalah burasak ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. burasak ni macam lemang la kan? pakai beras pulut ke beras biasa?

      Delete
  5. haha baji-baji ji!!... kena gi cari kat pasar la kut, daun pisang tu... nak hatr pakai pos laju pon, takut sampai ana dah hancur daun pisang tu hahaha

    ReplyDelete
  6. Rindunyaaaaa nak makan burasaaaakkkkkkk

    ReplyDelete
  7. okay.... first time dengar menu burasak sebenarnya hahahaa. sedap tak?

    ReplyDelete

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. [https://faizzahamir.blogspot.com/] does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information.

Thank You.