Happy Mother's Day 2020!






Assalamualaikum. Salam 17 Ramadhan 1441H. Salam Nuzul Al-Quran juga. Semoga kita semua dalam keadaan sihat dan dipermudahkan dalam menjalani ibadah puasa.

Hari ini juga 10 Mei 2020 merupakan sambutan hari ibu di seluruh dunia. Buat korang yang belum tahu, sambutan hari ibu atau mother's day di seluruh dunia disambut pada hari Ahad minggu kedua bulan Mei setiqp tahun.

Happy Mother's Day, Selamat Hari Ibu fiza ucapkan terutamanya buat ibu kandung sendiri, ibu mertua fiza yang di Cheras tu, untuk diri sendiri hehe nak jugak laa kan, dan buat semua mak-mak, umi-umi, ibu-ibu, mother-mother, mama-mama, mummy-mummy all around the world.

                     My ibu kandung

                     My ibu mertua


         Yang botak itu semestinya my anak kandung laa.. Hehehe

Ok itu je nak mengomel hari ni. Sebab otak ni runsing memikir nak masak apooo untuk berbuka petang nanti. Hehehe. Korang berbuka apa tu? Mesti macam-macam kan? Alhamdulillah. Selamat berpuasa tau dan beramal ibadah. ❤️

4 comments:

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. [https://faizzahamir.blogspot.com/] does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information.

Thank You.