Segmen Bloglist PKP 2020






Assalamualaikum.. Haii.. Jom sama-sama kita join segmen ni. Tinggal beberapa hari je lagi. Masih sempat kalau korang nak join. Klik je banner di bawah ni dan ikuti syarat-syaratnya. Selamat bersegmen!








Peristiwa menarik dan tak dijangka masa tempoh pkp ni fiza jadi minat nak mencuba pelbagai aktiviti kat rumah antaranya menanam pokok bunga, kalau dulu tolong siram pokok-pokok bunga mak jela fiza tahu. Haha sekarang minat tu datang bila bangun pagi je mesti nak tolong mak habiskan masa kat halaman rumah. Rasa segar mata walaupun tak dapat keluar sangat masa pkp ni kan.


8 comments:

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. [https://faizzahamir.blogspot.com/] does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information.

Thank You.