Salam Jumaat ~ Salam 6 Syawal - Faizzah Amir

Friday, 29 May 2020

Salam Jumaat ~ Salam 6 Syawal






Assalammualaikum korang.. Salam jumaat penghulu segala hari.. Salam 6 Syawal 1441H/2020M.. Hari ni aku nak tulis pendek-pendek je. Sedikit coretan yang selalu aku jadikan peringatan buat diri sendiri.. Bukan apa, selalu tercyduk jugak.. Kuikuikui..


Dalam hidup ni ~~

❤️ Nak berbuat kebaikan tak perlu memilih pada orang yang kita suka atau tidak

❤️ Nak berbudi tak perlu memilih pada orang yang pernah berjasa dengan kita atau tidak

❤️ Nak memberi tak perlu memilih pada orang yang pernah memberi pada kita ataupun tidak


P/s ~ Berbuat baiklah semata-mata mengharapkan keredhaanNYA





6 comments:

  1. setuju sgt tu. kita nak buat baik kpd semua org tanpa mengira pangkatn kedudukan...

    ReplyDelete
  2. Semoga sentiasa dalam redhaNya

    ReplyDelete
  3. pejam celik da seminggu syawal..

    ReplyDelete
  4. Tapii, nak berbuat baik kepada org yang berkali-kali mneyakiti kita tu....

    rasa macam...........ahhhhh, susahnyaaa nak ikhlas....

    ReplyDelete

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. [https://faizzahamir.blogspot.com/] does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information.

Thank You.