It's Already March 2020 Korang!!!





Alhamdulillah. Syukur. Dipanjangkan umur berjumpa pula di bulan March pada tahun ni. Dah masuk bulan ke 3 dalam tahun 2020 ni korang!!! Apa aktiviti korang hari ini? Weekend kan. Ahad. Awal bulan pulak tu. Hehehe.

Bulan ni kalau tak silap tengok kat calendar ada cuti sekolah kan. Cuti penggal pertama persekolahan. Yang dah ada plan nak pergi holiday bersama family tu, selamat berholiday tau. Enjoy2 juga, kesihatan dan kebersihan kerap jaga tau. Musim virus ke tak memang benda tu penting kena jaga. Jangan lupa pakai mask, kerap basuh tangan dan pastikan sanitizer sentiasa ada bersama korang.

Ok yang sambut ulangtahun di bulan March ni tak kira la ulangtahun kelahiran, perkahwinan dan lain-lain, aku ucapkan selamat ulangtahun buat korang. Semoga sentiasa di dalam rahmat dan perlindungan Allah S.W.T.

Tak lupa juga macam biasa la sebab tahun 2020 ni ramai yang bakal mendirikan rumahtangga bersama yang tersayang kan.. Tu tiap-tiap bulan aku nak buh ucapan kat korang haha. Cakap siap-siap selamat pengantin baru buat korang.
Welcome to the club hehehe... Semoga yang baik-baik je untuk korang dan semoga majlis korang berjalan dengan lancar in sya Allah..Aaminn2 ya rabbal alamiinn...

Buat kita semua, semoga bulan March ni membawa sejuta rezeki dan kebahagiaan buat kita semua.. Aaminn...

Buat pembaca, terus bagi teguran membina dan sokongan kat aku yang masih lagi bertatih kat blog ni. Aku really need korang very very much tau... Haha betul ni.. Minta maaf juga awal-awal kalau ada entri sebelum dan selepas ini ada yang buat korang terasa ke, yela kadang aku tak perasan kot ingat dah sembang santai habis, tapi tersilap yang tak disengajakan ke. Manalah tahu kan. Kita manusia biasa...

Sambil menaip blog ni aku tunggu suami balik kerja ni masak-masak pastu keluar kejap.. Ke mana? Ermm hari ni aku nak survey, try, beli kot kot... Apa tu ea? Hehe nanti kita cerita kat entri-entri berikutnya ok..... ❤️

4 comments:

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. [https://faizzahamir.blogspot.com/] does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information.

Thank You.