LIRIK LAGU KHAI BAHAR ~ HATI NYAWA - Faizzah Amir

Saturday, 7 March 2020

LIRIK LAGU KHAI BAHAR ~ HATI NYAWA





             Credit picture to ~ IG Khai Bahar



                   Sumber video ~ YouTube





Komposer : Faizal Tahir, Mike Chan &                                Adib Hussin 
Penulis Lirik : Faizal Tahir, Mike Chan,                                Mage, Ja'a & Karim Karam
                       Tahun : 2020 
                  



Adakah ini caranya kau memperlakukan?
Setelah aku, beri pada mu
Hati dan juga nyawa

Hilang semua, bukan kerana
Ku tak mencuba
Untuk selamatkan semua

Perasaan ini, telah dilukai

Tak mungkin lagi
Ku percayakan mu
Selama ini ku tak menyangka
Begitu mudah kau berubah

Adakah ini caranya kau memperlakukan?
Setiap apa yang telah untuk kau ku lakukan
Dan adakah ini cara kau, membalas semua?
Setelah aku, beri pada mu
Hati dan juga nyawa

Adakah ini caranya?
Ku telah beri hati dan nyawa

Oh, bagi ku sudah
Cukup semua
Yang kau berikan
Tidak lagi ku mahukan

Perasaan ini, telah dilukai

Adakah ini caranya kau memperlakukan?
Setiap apa yang telah untuk kau ku lakukan
Dan adakah ini cara kau, membalas semua?
Setelah aku, beri pada mu
Hati dan juga nyawa

Adakah ini caranya?
Ku telah beri hati dan nyawa
Hati dan nyawa
Hilang semua

Adakah, adakah, adakah, adakah?

Perasaan ini, telah dilukai
Adakah ini caranya kau memperlakukan?
Setiap apa yang telah untuk kau ku lakukan
Dan adakah ini cara kau, membalas semua?
Setelah aku, beri pada mu
Hati dan juga nyawa

Adakah ini caranya?
Ku telah beri hati dan nyawa



🎵 Lagu terbaru dari Khai Bahar. Best juga lagu rancak. Macam ngam pulak lagu ni Khai Bahar. Orang dah memang berbakat kan...

1 comment:

  1. oh nooo lagu baru lagi! cepat betul diorang ni! tak sempat lagi nak belek lagu2 lain..tambah yang ni lagi...hahaha

    ReplyDelete

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. [https://faizzahamir.blogspot.com/] does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information.

Thank You.