LIRIK LAGU HAFIZ SUIP ~ SINAR CINTA (OST SEINDAH TUJUH WARNA PELANGI) - Faizzah Amir

Monday, 16 March 2020

LIRIK LAGU HAFIZ SUIP ~ SINAR CINTA (OST SEINDAH TUJUH WARNA PELANGI)


Credit picture to ~ IG novamusicmy

Sumber video ~ YouTube 





     Komposer : John Jeevasingham,                                          Ikhwan Fatanna, Ayden Ali
Penulis Lirik : John Jeevasingham,                                          Ikhwan Fatanna, Ayden                                   Ali, D. Hasniza, Arisz Ab.                                 Rahman
                     Tahun : 2020 





Mengapa ini semuanya terjadi
Maafkan ku kekasih hati

Ku pasti
Kau adalah sinar cinta
Ku janji kau kan bahagia
Bak indahnya garis pelangi syurga

Kau bukti
Sebuah kenangan cinta
Yang akan ku peluk erat
Ke akhir hayat
Kau abadi dalam jiwa

Cerita kita hanya
Kerana hilangnya cahaya

Mengapa ini semuanya terjadi
Maafkan ku kekasih hati

Ku pasti
Kau adalah sinar cinta
Ku janji kau kan bahagia
Bak indahnya garis pelangi syurga

Kau bukti
Sebuah kenangan cinta
Yang akan ku peluk erat
Ke akhir hayat
Kau abadi dalam jiwa

Ku sedari cinta ini
Kekal terabadi
Kini mata terbuka
Takkan lagi kau luka

Kau lengkapi hati ini
Tiada pengganti
Biarkan aku buktikan kepadamu

Ku pasti 
Kau adalah sinar cinta 
Ku janji kau kan bahagia 
Bak indahnya garis pelangi syurga 

Kau bukti 
Sebuah kenangan cinta 
Yang akan ku peluk erat 
Ke akhir hayat 
Kau abadi dalam jiwa 

Kau abadi dalam jiwa.... 



🎵Macam biasa la. Tak pernah tak best kalau lagu tu Hafiz yang nyanyi. Since AF dah minat. Bagi lagu apa pun jadi. Lagu 'Sinar Cinta' ni pun first time aku dengar masa tengok drama pukul 7 Petang kat Tv3 tu 'Seindah Tujuh Warna Pelangi' lakonan Aeril Zafrel dan Nabila Razali. Pertama kali dengar dah suka. Hehe terbaik 👍👍

3 comments:

  1. tengok komposer, ni ada bayang nak masuk AJL lagi ni

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Wr Wb

    Adakah anda mempunyai masalah kewangan dan anda sedang mencari bantuan dengan pinjaman tulen, kami di sini untuk membantu anda dengan pinjaman untuk memudahkan perniagaan anda dan menyelesaikan semua hutang anda, kami menyediakan semua jenis pinjaman, besar atau kecil, ini adalah peluang anda untuk kebebasan kewangan. tawarkan perkara berikut.

    √ Pinjaman Perniagaan Besar

    √ Pinjaman Perniagaan Kecil

    √ Pinjaman Rumah Baru

    √ Pinjaman kereta

    √ Pinjaman Ladang Besar atau kecil

    √ Pinjaman untuk projek jangka panjang atau jangka pendek

    √ Memulakan pinjaman perniagaan

    √ Koperasi Pinjaman

    √ Pinjaman untuk Projek sedia ada

    Mengapa anda perlu memilih kami.

    + Kami memberi pinjaman pada kadar faedah yang sangat rendah

    + Tidak peduli di mana negara anda berasal, kami akan meminjamkan anda.

    + Proses kami sangat mudah dan mudah. sangat orang boleh memahaminya.

    + Kami adalah syarikat yang sangat jujur dan boleh dipercayai.

    + Kami tidak memberikan maklumat peribadi anda kepada sesiapa sahaja,

    Maklumat anda selamat dengan kami.

    Matlamat utama kami adalah untuk memberi pinjaman seberapa banyak yang anda mahu dan bersedia untuk mendapatkan pinjaman, anda perlu mengatakan kepada diri anda cukup, anda tidak boleh terus membiarkan kekurangan wang menghadkan pertumbuhan perniagaan anda. hubungi kami dengan maklumat hubungan kami di bawah dan marilah kita bersatu dengan memberikan pinjaman yang akan membantu mengembangkan perniagaan anda. Anda tidak perlu bimbang, kami sangat boleh dipercayai dan bersedia memberi pinjaman kepada anda.

    Hubungi kami dengan:
    Syarikat: Firma Pinjaman Femi Otedola
    E-mel: femiotedolaloanfirm@gmail.com
    E-mel: femiotedolaloanfirm1@outlook.com
    WA: +1 (469) 464-5833 (Chat Only)
    WA: +1 (806) 395-2203 (Chat Only)

    atau lawati Laman Web kami dan gunakan Hubungi Kami dan kami akan membalas anda.

    Laman web: https://femiotedolaloanfirm.blogspot.com

    Hubungi kami hari ini dan mari membantu mengembangkan perniagaan anda.

    ReplyDelete

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. [https://faizzahamir.blogspot.com/] does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information.

Thank You.