Terima Kasih Ayam Brand Malaysia!




Dapat kotak istimewa dari Ayam Brand Malaysia semalam. Alhamdulillah. Terima kasih Ayam Brand!





Ok sebelum ni aku ada cerita tentang kempen Ayam Brand ni iaitu ~~


Jabatan Kemajuan Orang Asli Malaysia (JAKOA) sedang bekerjasama dengan Ayam Brand™ bagi membawa kempen kebajikan komuniti viral #AyamBersamaMu ke komuniti Orang Asli di Johor.

Pantri komuniti #AyamBersamaMu kini berdiri dengan sendiri di 13 lokasi di seluruh negara dengan kerjasama komuniti yang menyumbangkan dan mengambil keperluan harian seperti makanan, bagi membantu mereka yang memerlukan, dan disokong oleh sumbangan produk dari Ayam Brand, Mission Foods dan Alce Nero, antara yang terlibat. 

Artikel penuh boleh baca di SINI >>



P/s ~ Kebetulan pula jenama Ayam Brand ni memang pilihan aku dan keluarga bab masak memasak ni. Yang tuna tu awal-awal suami dah cop nak bawak pergi kerja. Yela suami kadang kerja lebih masa, memang ngam la tuna tu buat makan dengan roti kan bila lapar. Aku pulak seronok la dapat buat stok dapur kan. 

No comments

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. [https://faizzahamir.blogspot.com/] does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information.

Thank You.