LIRIK LAGU ERNIE ZAKRI ~ SINAR MATA HATI - Faizzah Amir

Monday, 6 January 2020

LIRIK LAGU ERNIE ZAKRI ~ SINAR MATA HATI







Credit picture to ~ Berita Harian Online


Sumber Video ~ YouTube




                 Komposer : Helen Yap
                Penulis Lirik : Slen Fadzil
                         Tahun : 2019



Andai kau merenung sinar mataku
Pasti kau kan  tahu wajah hatiku

Biar hilang dimata
Namun cinta tetap ada
Kerna kita pernah rasainya

Maafkan lah aku kerna melukaimu
Tanpa kata bicara

Fahamilah aku
Kerna mendustaimu
Demi memeluk cinta bersama
Ke syurga

Andai kau merenung sinar mataku
Pasti kau kan tahu wajah hatiku

Dengari lah kekasih
Suara jiwa ku yang merinduimu
Hanya lah dikau yang kusayangi

Maafkan lah aku kerna melukaimu
Tanpa kata biacara

Fahamilah aku
Kerna mendustaimu
Demi memeluk cinta bersama
Ke syurga

Lihat ke mataku
Pandangi wajahku
Setulusnya usahlah lagi berpaling

Inilah sumpahku cari jawapanku
Meski pun tersiksa

Maafkan lah aku kerna melukaimu
Tanpa kata bicara

Fahamilah aku
Kerna mendustaimu
Demi memeluk cinta bersama
Ke syurga

Andai kau merenung sinar mataku



🎤Lagu ni adalah soundtrack dari drama bersiri "Suri Katriana" di Astro Prima yang dah pun tamat episodnya petang tadi. Salah satu drama kesukaan aku berjaya juga habiskan menonton dari awal hingga akhir episod. Dan aku pun dah terjebak suka dengan lagu "Sinar Mata Hati" ni. Walaupun drama Suri Katriana dah tamat tapi telinga aku terngiang-ngiang lagi lagu ni. So aku simpan video dan lirik lagu ni kat blog sebagai ingatan gitu huhuhu. Lagu ni aku rasa kena sangat la dengan drama Suri Katriana tu. Awal lagu ni memula dengar macam seram pun ada hehehe.. Tapi memang ngam la kan dengan plot cerita Suri Katriana yang banyak berkisarkan tentang dendam yang tidak berkesudahan. Lagi padu lagu ni dinyanyikan sendiri heroinnya Ernie Zakri yang memiliki vokal yang baik. Buat korang rasa nak dengar selalu.

2 comments:

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. [https://faizzahamir.blogspot.com/] does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information.

Thank You.