Dapatkan Tidur Yang Selesa Dan Berkualiti Dengan BANTAL LEYNA





Waktu tidur adalah waktu yang paling nikmat sekali kan.. Hahaha..

Sebab tu lah aku ni paling mementingkan bab penjagaan tidur kadang lebih dari makan tau. Sebab waktu ni la kita nak rehatkan badan, fikiran dari perkara yang memenatkan kita seharian. Jadinya penting sangat dalam hidup ni bukan kita dapatkan tidur yang cukup je, tapi mesti berkualiti.

Selain dari amalkan doa sebelum tidur, ayat Qursi, ayat 3Qul, bismillah 21x, lepas tu diffuse dengan Young Living Essential Oils, penggunaan bantal yang terbaik dan selesa pun penting tau untuk buat tidur korang lena diulit mimpi indah.....




Bantal Leyna. Bunyi pun leynaaa... Confirm lena tidur kan. So baru-baru ni grab la Bantal Leyna dari kakak ipar kat Cheras nun. Beli dengan dia dua biji bantal leyna "Favourite" dan satu "Bolster". Selain dari tu Bantal Leyna ada juga untuk size "Cushion" & "Petite". Aku review yang aku dah try dulu la ye.

Aku beli set Iris masa promo Merdeka hari tu dapat la 2 Bantal Leyna Favourite dengan 1 Bantal Leyna Bolster.



Bantal Leyna Favourite ni bantal standard size yang wajib ada di setiap rumah. Selain daripada mementingkan tidur yang selesa berkualiti, bantal ini juga boleh dilaras ketinggiannya ikut yang korang selesa dan mempunyai zip yang tersorok. Tak ada la tidur tak selesa rasa zip kat bantal tu kan macam selalu.


Bantal Leyna Bolster pulak kira macam bff masa tidur la. Syok peluk dia je sampai kadang terlupa laki kat sebelah. Jenggg.. Dengan bentuknya yang padu dan padat, bolster ni juga tidak mempunyai zip bagi mengekalkan teksturnya. Memang beza rasanya sebelum ni memanjang aku dapat bantal peluk keras je. Yang ni lembut dan anjal gitu, peluk je terus hanyut dibuai mimpi.....

Bantal Leyna ni juga menggunakan Isian Polyester Fiber yang tidak mudah rosak dan bergumpal walau dibasuh dan juga mudah dikeringkan.

Kenapa Bantal Leyna menggunakan Isian POLYESTER FIBER? Ni antara sebab-sebabnya ~~

🌺 Supaya boleh dibasuh
🌺 Tidak bergumpal atau rosak
🌺 Mudah dikeringkan
🌺 Tidak memerangkap bau, debu dan hama
🌺 Lebih ringan, gebu dan lembut
🌺 Boleh dilaraskan ketinggian mengikut keselesaan kepala masing-masing


So jangan tunggu lagi meh cepat dapatkan Bantal Leyna dari pengedar yang sah demi mendapatkan tidur yang selesa dan berkualiti.

Boleh whatsapp terus sis Shuhada
www.wasap.my/601121918354


3 comments:

  1. dah ramai yang rekemen bantal ni, memang bagus la kan maksudnya..

    ReplyDelete
  2. Dah terbiasa guna kekabu. Tak pernah guna bantal jenis polyester fiber atau yang lain.Nanti nak beli sebiji la nak test pakai.

    ReplyDelete
  3. polyster fiber, tatau la kt uma tu pakai bantal jenis apa.. tapi nowadays dah tak sedap sbb bantal lama kan, kena beli baru then boleh la try polyester fiber ni,thank you sharing

    ReplyDelete

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. [https://faizzahamir.blogspot.com/] does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information.

Thank You.