NIMS Crispy Choco Tub | Cereal Dengan Lelehan Coklat Dalam Bekas Yang Padat





Siapa kat sini geng choco jar macam aku? Ada tak? Mestilah ramai kan. Aku ni kira dari dulu asal benda krup krap crunchy2 ni semua sekali cuba terus la jadi ketagihan.

Sampai masa wedding pun aku pun tempah choco jar untuk doorgift budak-budak. Siap order lebih ratah sendiri. Hehehe...

Ni hah aku nak cerita kat korang untuk entri kali ini. Bukan choco jar tapi choco tub pulak. NIMS Crispy Choco Tub.



Ada 3 jenis cereal yang berbeza. Mini Coco Crunch, Coco Ball & Coco Rice. Korang boleh pilih yang mana berkenan untuk kudapan korang. Setakat ni aku dah cuba Coco Crunch & Coco Rice. Bekas besar puas hati, lebih besar lebih puas katanya tapi kalau aku tetap kena beli lebih benda macam ni, tak sedar makan tak boleh stop. Hahaha..


Sampai terbeliak mata anak aku tau


Coklat dia pun rasa nikmat sangat ngeee... Macam tu sekali tau... Meleleh-leh gitu... Dengan cereal nya rangup-rangup lagi...



Ok aku kalau cerita bab benda kunyah-kunyah ni malas nak cerita panjang, sebab terbantut tengah dok krup krap NIMS Crispy Choco Tub tadi. So nak sambung balik dengan tenang ler...

Korang teringin ke tu? Meh whatsapp sis Nani www.wasap.my/60197769571

Boleh juga beli terus di Kedai Shopee sis Nani
https://shopee.com.my/product/120347056/4849592527?smtt=0.0.9


1 comment:

  1. Sedapnye tengok. Ni makan sebalang sekejap je 1hari hehe

    ReplyDelete

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. [https://faizzahamir.blogspot.com/] does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information.

Thank You.