Selamat Hari Raya Aidiladha 2020 | Salam 10 Zulhijjah 1441H





Salam Aidiladha 2020. Salam 10 Zulhijjah 1441H. Selamat Menyambut Hari Raya Aidiladha kepada semua pembaca.

Semoga kita semua dalam keadaan yang baik-baik, sihat-sihat, dan ceria menyambut aidiladha pada tahun ni walaupun negara kita Malaysia masih dalam tempoh Perintah Kawalan Pergerakan Pemulihan (PKPP). At least aidildha ni kita berpeluang merentas negeri balik ke kampung kan.



Alhamdulillah bagi aku pula syukur kalau raya aidilfitri hari tu suami bertugas di perantauan, kali ni dapat la together gether photoshoot family kecil kami hehehe. Dapat masak juadah hari raya untuk family pun dah syukur sangat dah.

Ok di kesempatan ini, aku ingin memohon ampun dan maaf jika ada keterlanjuran bahasa, ayat-ayat di dalam blog yang mungkin ada mengguris hati dan perasaan, minta maaf tau. In sya Allah akan diperbaiki lagi dari semasa ke semasa. Harap korang tak pernah jemu menyokong blog aku ni tau. Ok selamat hari raya aidiladha korang, raya-raya juga, SOP jangan lupa. Jaga penjarakan sosial, kerap cuci tangan, dan jangan lupa memakai pelitup muka bila nak keluar ok.

Semoga berjumpa lagi di aidiladha tahun hadapan ye...

4 comments:

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. [https://faizzahamir.blogspot.com/] does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information.

Thank You.