Khidmat Sewa Lori Untuk Pindah Rumah dan Barang






Pengangkutan atau servis pemindahan barang adalah salah satu elemen paling penting kan dalam memudahkan urusan bila kita perlu memindahkan barang-barang tak kira lah sama ada berpindah rumah, pejabat atau lain-lain keperluan.

Aku bagi contoh paling mudah, apa benda pertama yang korang akan fikir bila nak berpindah rumah? Confirm first sekali korang akan fikir pengangkutan untuk angkut semua barang-barang dalam rumah korang yang lama untuk berpindah ke rumah yang baru kan. Dan juga mesti korang akan survey sana sini cari servis yang terbaik supaya barang-barang yang korang nak pindahkan tu sampai ke destinasi dalam keadaan yang tiptop.

Hah korang tak payah pening-pening kepala lagi dah nak memikirkan servis apa yang bagus, aku dah survey kan servis terbaik untuk korang yang nak berpindah tu.

Mover2U adalah syarikat lori sewa di Pulau Pinang dan mereka turut beroperasi di sekitar lokasi Kuala Lumpur, Putrajaya, dan Klang untuk khidmat pemindahan barang-barang.

Antara pelbagai servis lori sewa yang ditawarkan ialah :

🚚 Servis sewa lori pindah rumah

🚚 Servis memindahkan barang dari bangunan pejabat ke bangunan pejabat yang baru

🚚 Servis memindahkan piano (hah korang yang ada piano tu dah tak payah risau dah dok mikir macam mana nak pindahkan piano tu, dah ada servis boleh selesaikan masalah korang)

🚚 Perkhidmatan sewa lori

🚚 Servis packing barang
Bestnya kan. Dah tak payah kalau korang rasa penat nak packing barang sendiri, boleh je ambil servis packing barang dari syarikat ni. Semua ditanggung beres!
 
Kenapa mesti memilih Mover2U untuk servis memindahkan barang-barang?

📢 Harga Berpatutan
  Yes. Semestinya syarikat ini menawarkan harga yang berpatutan dan sangat bebaloi. Kadar harga yang ditawarkan pun sesuai dengan bajet korang dan tiada caj tersembunyi. Bagus kan.

📢 Tetapkan Tarikh Sendiri
  Hah korang tak ada masalah nak berpindah sama ada hari weekend atau ketika cuti umum, korang bebas book tarikh mana yang korang nak.

📢 Pasukan Pemindah Yang Terlatih
   Korang tak perlu risau barang korang akan sampai ke destinasi dalam keadaan yang baik sebab pekerja pemindah telah menjalani pemeriksaan latar belakang, memang dah pro dan dilatih dalam urusan memindahkan barang-barang.

📢 Tinjauan Tapak Percuma
  Servis macam ni aku pun suka, baru la rasa teratur urusan nak memindahkan barang-barang tu. Ni baru betul-betul pakej pemindahan terbaik. Complete semua. Tak payah risau mikir apa dah.

Ok apa lagi yang korang tunggu, yang tengah merancang nak berpindah atau sewa lori di Johor tu dah mula boleh survey servis pemindahan dari Mover2U. Book tarikh awal pun tak apa asalkan kita bersedia kan. Untuk maklumat dan pertanyaan lanjut tentang sebut harga apa semua korang boleh la bertanya kepada pasukan mereka.

Ok, semoga urusan berpindah korang berjalan dengan lancar ye...















5 comments:

  1. Wahhh.bgus info nihhh.tQ....

    ReplyDelete
  2. infomasi yang baik......

    www.oohsenyum.com

    ReplyDelete
  3. Senang orang sekarang kan, pindah rumah dah ada servis gini kannn...

    ReplyDelete
  4. senang dah sekarang, macam2 servis ada untuk pindah. cari duit je la kn.hehehe

    ReplyDelete
  5. Salam perkenalan, nama blogger baru dan nama saya Linda
    Saya ingin bertukar link dengan rakan-rakan blogger semua
    Sertai segmen saya "Jom Tukar Bloglist"
    Maaf jika ada salah susunan, orang baru…heheheh..Baru nak belajar buat segmen dan cari rakan-rakan
    JOM TUKAR BLOGLIST

    ReplyDelete

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. [https://faizzahamir.blogspot.com/] does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information.

Thank You.