COUNTDOWN SALES PG MALL SEDANG BERLANGSUNG SEKARANG!

COUNTDOWN SALES PG MALL SEDANG BERLANGSUNG SEKARANG! 

 





Zaman sekarang ni orang lebih kerap jadikan platform e-dagang untuk beli apa-apa pun kan. Sana sini shopping online, sampai courier pun terpaksa bekerja lebih masa demi memastikan parcel2 korang tu sampai cepat. Lagipun, musim pandemik ni memang digalakkan kita untuk bershopping online pun bagi mengurangkan pergerakan keluar rumah.

Oh ye, aku nak recommend kat korang salah satu platform e-dagang ni iaitu PG Mall guys.. Sebelum  tu, meh aku nak introduce serba sedikit kat korang pasal PG Mall ni. PG Mall ni ialah platform e-dagang no 1 di Malaysia yang mula ditubuhkan dari tahun 2017 lagi. PG Mall ni juga platform e-dagang tempatan yang pertama di Malaysia.. Bangga kan bila negara kita ada platform e-dagang sendiri. Lepas tu, PG Mall juga berada di kedudukan TOP 3 dalam Iprice insight..

Antara yang paling aku suka shopping online kat PG Mall ni, semua cara pembayaran diterima termasuklah e-wallet.. Mudah kan..

Dan off course aku bukan saja-saja buat entri ni. Aku ada good news untuk korang... Sempena nak masuk ke tahun baru 2021 ni, PG Mall mengadakan Countdown Sales yang sedang berlangsung sekarang dari 25 Disember 2020 - 1 January 2021.. Aku highlight kan sikit ye apa yang menarik di Countdown Sales PG Mall ni ~~


🎉 Serendah RM1 !!

🎉 Free shipping dengan pembelian minima RM30

🎉 Pelbagai barangan dari Kelengkapan Rumah, Bayi & Kanak-kanak, Kesihatan & Kecantikan, Automotif & Sukan, Barangan Elektronik, Pakaian dan juga Barangan Runcit.

🎉Jom shopping sekarang 👉https://pgmall.my/?Source=Blogger&BloggerID=819 


Nak senyap-senyap beli untuk encik suami. Murah sangat dah tu. Apa tunggu lagi kan kan? 

Store : https://pgmall.my/Montbell-OS

Coupon Code : MON10OFF


Dah lama berkenan beg macam ni untuk hiking, ni lah peluang nak grab banyak dah tu diskaun dari harga asal. 

Store : https://pgmall.my/Coleman-OS 

Coupon Code : COLE10OFF


Peminat hot chocolate sebelum tidur macam aku, kena beli ni simpan buat stok. 

Store : https://pgmall.my/seller_store_product/AIK-CHEONG-COFFEE-ROASTER-SDN-BHD 

Coupon Code : CHEONG



So apa korang tunggu lagi, masih belum terlambat untuk shopping di PG Mall! Sebelum tu sign up dulu di PG Mall, mudah sangat nak register tau. Klik je link ni dan follow step nya

https://pgmall.my/register?referralPgCode=faizzahamir@gmail.com 



About PGMall:

Website : https://pgmall.my/?Source=Blogger&BloggerID=819

Facebook : www.facebook.com/PGMallMalaysia 

Instagram : www.instagram.com/pgmall.my/ 

Telegram : https://t.me/pgmallofficial001 



2 comments:

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. [https://faizzahamir.blogspot.com/] does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information.

Thank You.