Rangkaian Lengkap Produk Penjagaan Diri dari Kimee

 

Hai korang! Apa plan hari ni? Mesti ramai yang sedang bercuti bersama keluarga kan. Yela ada masa terluang cuti beberapa hari ini jangan disia-siakan peluang berharga. 


Ok aku pula ambil kesempatan untuk menyiapkan artikel dan review yang aku janjikan sebelum ini kat korang di sosial media. Jenuh kayuh ni haa baru sikit huhuhu..


Ok untuk entri kali ini aku nak perkenalkan korang dengan rangkaian produk penjagaan kesihatan dan kecantikan dari Kimee . Ada 3 kesemuanya iaitu ๐ƒ๐ž๐ญ๐จ๐ฑ, ๐‹๐ข๐ฏ๐ž๐ซ (๐‡๐š๐ญ๐ข), ๐‰๐จ๐ข๐ง๐ญ & ๐Œ๐ฎ๐ฌ๐œ๐ฅ๐ž (๐Ž๐ญ๐จ๐ญ & ๐’๐ž๐ง๐๐ข)


Ok jom aku cerita kelebihan ketiga-tiga produk ni ⤵️


Detox ⤵️

๐ŸŒธ Badan rasa lebih bertenaga

๐ŸŒธ Kulit tambah berseri

๐ŸŒธ Mengurangkan masalah sembelit

๐ŸŒธ Menyokong penyerapan nutrien yang optimum


Liver ⤵️

๐Ÿ’™ Menjaga dan membersihkan fungsi hati

๐Ÿ’™ Menambah tenaga & mengurangkan keletihan 

๐Ÿ’™ Menjaga kesihatan sistem pencernaan & mempercepatkan proses penyerapan nutrien dalam tubuh.

๐Ÿ’™ Membantu mengurangkan kolestrol dalam darah

๐Ÿ’™ Membantu mengurangkan kedutan garis halus dan bintik-bintik hitam pada kulit, serta menjadikan kulit lebih berseri-seri dan kelihatan muda.


Joint & Muscle ⤵️

๐ŸŒตMembantu mengurangkan sakit otot & sendi

๐ŸŒตMeningkatkan mobility & flexibility tulang

๐ŸŒตMenjaga kesihatan tulang dan sendi

๐ŸŒตMenjaga kesihatan jantung


Efeknya lepas aku mencuba sendiri ketiga-tiga aku dah tak mudah rasa letih macam selalu, ni paling aku suka yela sejak makin berumur ni kan, kulit juga makin elok dan nampak glowing sikit hehehe...best kan


Bahan di dalam produk ini juga dibuat daripada bahan asas semulajadi. So korang tak perlu risau nak cuba! Boleh dapatkan rangkaian produk ini di ๐™Ž๐™๐™ค๐™ฅ๐™š๐™š Kimee Malaysia









No comments

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. [https://faizzahamir.blogspot.com/] does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information.

Thank You.