Rangkaian Lengkap Produk Penjagaan Diri dari Kimee

 

Hai korang! Apa plan hari ni? Mesti ramai yang sedang bercuti bersama keluarga kan. Yela ada masa terluang cuti beberapa hari ini jangan disia-siakan peluang berharga. 


Ok aku pula ambil kesempatan untuk menyiapkan artikel dan review yang aku janjikan sebelum ini kat korang di sosial media. Jenuh kayuh ni haa baru sikit huhuhu..


Ok untuk entri kali ini aku nak perkenalkan korang dengan rangkaian produk penjagaan kesihatan dan kecantikan dari Kimee . Ada 3 kesemuanya iaitu 𝐃𝐞𝐭𝐨𝐱, 𝐋𝐢𝐯𝐞𝐫 (𝐇𝐚𝐭𝐢), 𝐉𝐨𝐢𝐧𝐭 & 𝐌𝐮𝐬𝐜𝐥𝐞 (𝐎𝐭𝐨𝐭 & 𝐒𝐞𝐧𝐝𝐢)


Ok jom aku cerita kelebihan ketiga-tiga produk ni ⤵️


Detox ⤵️

🌸 Badan rasa lebih bertenaga

🌸 Kulit tambah berseri

🌸 Mengurangkan masalah sembelit

🌸 Menyokong penyerapan nutrien yang optimum


Liver ⤵️

💙 Menjaga dan membersihkan fungsi hati

💙 Menambah tenaga & mengurangkan keletihan 

💙 Menjaga kesihatan sistem pencernaan & mempercepatkan proses penyerapan nutrien dalam tubuh.

💙 Membantu mengurangkan kolestrol dalam darah

💙 Membantu mengurangkan kedutan garis halus dan bintik-bintik hitam pada kulit, serta menjadikan kulit lebih berseri-seri dan kelihatan muda.


Joint & Muscle ⤵️

🌵Membantu mengurangkan sakit otot & sendi

🌵Meningkatkan mobility & flexibility tulang

🌵Menjaga kesihatan tulang dan sendi

🌵Menjaga kesihatan jantung


Efeknya lepas aku mencuba sendiri ketiga-tiga aku dah tak mudah rasa letih macam selalu, ni paling aku suka yela sejak makin berumur ni kan, kulit juga makin elok dan nampak glowing sikit hehehe...best kan


Bahan di dalam produk ini juga dibuat daripada bahan asas semulajadi. So korang tak perlu risau nak cuba! Boleh dapatkan rangkaian produk ini di 𝙎𝙝𝙤𝙥𝙚𝙚 Kimee Malaysia









No comments

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. [https://faizzahamir.blogspot.com/] does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information.

Thank You.