YourGutt | Produk Penjagaan Kesihatan Usus Dengan Sistem Prebiotic, Probiotic dan Postbiotic

 



Hai semua.. apa khabar? Korang sihat? Semoga dalam keadaan sihat dan ceria selalu. Sebut pasal sihat, aku yakin kita semua mesti sentiasa berusaha menjaga kesihatan dengan baik kan. Dari hujung rambut sampai hujung kaki pun kena jaga kesihatan. Macam jaga kecantikan juga. Bila sihat, auto nampak cantik juga kan.

Hari ni aku nak recommend produk penjagaan kesihatan untuk usus. YourGutt ~ lengkap dengan sistem Pre-, Pro-, Postbiotic.

YourGutt adalah yang pertama di Malaysia dan Asia yang memiliki biotik lengkap - prebiotik, probiotik, dan postbiotik, yang berfungsi sebagai tonggak utama sistem pencernaan yang sihat.



Serbuk biotik YourGutt dipenuhi dengan antioksidan, serat, beta-glucan dan banyak nutrien lain yang menjadikan korang sihat dan kuat! 


Ok jom kita usha apa kelebihan YourGutt Pre+Probiotics ni ~~

🍂 Meningkatkan Immunity

Membantu mencegah bakteria berbahaya dari masuk ke usus kita

🍂 Meningkatkan Kesihatan Usus Mikrobiome usus yang lebih baik dengan prebiotik, probiotik, dan postbiotik

🍂 Membantu dalam Pencernaan Serat dari prebiotik, dan probiotik meningkatkan pencernaan dan penyerapan nutrien .

🍂 -Biotik Lengkap 

Mengandungi prebiotik, probiotik, dan postbiotik untuk kesihatan usus yang optimum 

🍂 Kawal Gula dalam Darah

🍂 Mengurangkan Kolestrol

🍂 Mengurangkan Sembelit

🍂 Bebas Laktosa dan Tenusu

🍂 Sesuai Untuk Vegetarian 



Yang paling aku suka mengenai produk ni dia ada perisa. So tak payah risau tak sedap ke apa sebab ada dua perisa pilihan iaitu Mango dan Choco (Mangga dan Coklat) . So boleh pilih yang mana sedap kat tekak. Kalau suka both flavour macam aku pun boleh je. Dua-dua pun bagus. 



Perisa Coklat ada antioxidant dan mineral yang dapat membantu mengurangkan tekanan. Diperkayakan lagi dengan serbuk susu oat berkrim.

Perisa Mangga pula mengandungi antioxidant seperti polyphenols, yang dapat membantu meneutralkan radikal bebas di dalam badan. Juga digabungkan dengan serbuk susu oat berkrim.



So apa lagi, kalau berminat, korang boleh refer link website dan social media YourGutt kat bawah ni tau .


Website : YourGutt

Instagram : yourguttmy

Facebook : YourGutt




































1 comment:

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. [https://faizzahamir.blogspot.com/] does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information.

Thank You.