Jom Skodeng Promosi Young Living Disember 2020


Macam-macam hado promosi Young Living Essential Oils bulan Disember ni. Barang limited edition pun banyak keluar bulan ni. Jom tengok-tengok gambar dulu... 


           Ada set Feather The Owl diffuser yang sentiasa high demand stock. Untungnya nak dapat EO Frankincense 15ml kalau beli loose dalam rm400++. EO Wintergreen tu pun bagus untuk otot-otot tau. Frankincense sangat bagus untuk kulit dan melambatkan tanda penuaan. 

        Dewdrop diffuser yang elegan dan tahan lasak ni. Kalau rasa kosong sangat pattern dia boleh beli sticker tampal. Dapat EO Lemon yang bagus untuk mood happy2, turunkan suhu badan, Lavender yang semangnya banyak nau khasiatnya selain dari tidur nyenyak, paling bagus untuk kulit, ketenangan, allergik, eczema dan lain-lain. 

        Ni salah satu set aku suka juga dapat botol roll on free pulak tu boleh dilute dengan EO yang korang suka. Pastu boleh bawa ke mana-mana. Untung kan. EO R.C tu bagus untuk pernafasan macam selsema ke, Cypress bagus untuk melancarkan peredaran darah, untuk masalah anak kuat kencing malam, antioxidant dan pelbagai lagi, dan Raven pulak untuk pengudaraan yang bersih, respiratoty. 

      Rutavala ni bagi korang rileks dari tekanan kejap. Bagus bawa pergi kerja ke, senang letak dalam poket pun boleh. Mengusir fikiran negatif dalam fikiran korang tu. 

       Siapa yang tertunggu-tunggu EO Stress Away yang dah lama tak ada kat pasaran Malaysia, haa cepat grab YL Haven Roll On ni. 

       Thieves ni fungsi dia memang membasmi kuman dan tingkatkan sistem imun dalam badan korang. Musim-musim wabak ni memang bagus lagi bentuk roll on macam ni kan, mudah nak bawa pergi mana-mana. 

       Set Lavender Honey pun ada dapat Tote Bag lagi. Berbaloinya ambil set ni.


Berminat dengan mana-mana set di atas? Boleh whatsapp terus www.wasap.my/601161912909/yleo 



Kredit Foto : Team Oishii Oilers, Ohana Oilers

1 comment:

  1. young living !! huaaaa.. lama dah mengidam ni .. ishhhhh

    ReplyDelete

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. [https://faizzahamir.blogspot.com/] does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information.

Thank You.