Minyak Bidara Aromaterapi Najeehah Kegemaranku

 

Hai korang buat apa tu? Semoga dalam keadaan sihat-sihat je hendaknya. Aku ni seminggu dua ni kesihatan diuji dengan batuk tak berhenti. Alhamdulillah dah pun pergi check di klinik cuma batuk biasa menurut doktor. Mungkin keadaan cuaca sekarang tak menentu kejap panas, kejap hujan. Aku kena banyakkan minum air dan elakkan makanan bergoreng buat sementara waktu. 

Berbalik kepada tajuk, Minyak Bidara atau Bidara Aromatherapy Oil dari jenama Najeehah ni memang menjadi kegemaran ramai juga tanpa mengira usia kan. Sekarang ni sampai dah packaging baru yang lebih menarik dan ekslusif pun dah keluar. Nanti kalau dah beli yang packaging baru tu aku share ea. Ni kebetulan haritu masih ada dijual untuk penghabisan stok packaging lama dari agent aku borong la 3 botol terus. Family aku pun suka sangat dengan minyak ni. 

Ingat lagi pertama kali kenal minyak bidara Najeehah ni dari salah seorang agent Najeehah yang juga kawan aku sendiri. Masa tu beliau share di story Whatsapp je, kebetulan aku ni memang sedang mencari something yang related dengan bidara, sebab ada terbaca manfaat bidara yang sangat bagus. Jadi dah nampak kawan ada jual tu terus la beli sebotol untuk mencuba. 

Dan semestinya sekali mencuba terus jatuh cinta, first sekali bau dia tu rasa macam nyaman dan tenang je, nak buat perfume pun boleh hehehe. Dan seterusnya sampai sekarang dah bertahun juga aku selalu topup. Ke mana pergi bawa, rasa pening kepala ke, mabuk dan loya dalam kereta memang aku tonyoh ni je. Lega sangat weh pastu.. tu yang sampai ke family dan kawan pun berjangkit beli juga minyak bidara ni. 

Selain itu minyak bidara Najeehah ni juga boleh mengurangkan sakit gigi, atau kalau korang kena gigit serangga then rasa gatal-gatal jangan garu tau, buh je minyak bidara ni nanti hilang lah gatal-gatal tu. Syok berangin je. Kadang kalau tengah buat kerja nak hilangkan mengantuk pun elok guna ni. Jangan letak kat mata pulak, macam aku suka letak sikit kat kiri kanan dahi tu, memang segar terus mata ni. 

Oklah itu antara sedikit sebanyak perkongsian dari aku salah seorang pengguna tegar minyak bidara Najeehah ni. Banyak lagi kebaikan dan manfaat sebenarnya, ikut keperluan korang juga. Yang dah cuba tu taulah macam mana kan. Yang belum pernah mencuba, boleh la dapatkan sekarang dengan mana-mana agent produk Najeehah ye!




No comments

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. [https://faizzahamir.blogspot.com/] does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information.

Thank You.