Atasi Masalah Kulit Kusam dengan SNP Diamond Brightening Ampoule Mask

 

Hai semua..buat apa je weekend tadi? Healing ke tu? 

Sebut pasal healing ni, banyak je cara nak healing. Macam aku salah satunya dengan manjakan wajah dengan sheet mask. 

Rasa tenang kejap fikiran ni bila dah tepek sheet mask kat muka ni haa..

Ok kalau sebelum ni aku pernah review mengenai SNP Gold Collagen Ampoule Mask, korang boleh baca kat SINI

Hari ini aku akan cerita pula pasal SNP Diamond Brightening Ampoule Mask. Semestinya ramai je di antara kita yang mengalami masalah kulit kusam, tona tidak sekata dan yang berkaitan. Macam aku ni walaupun berkulit cerah tapi selalu mengalami masalah seperti ini. Jenuh juga la makeup berjam depan cermin nak tutup muka pucat ni haa..

SNP Diamond Brightening Ampoule Mask ni mengandungi pelembap semulajadi Hyaluronic Acid (1,000mg), Diamond (0.3mg) dan Ampoule (25ml) yang dapat membantu menyerap nutrien ke dalam kulit dan membekalkan kelembapan yang mencukupi untuk kulit yang bersih dan lembut. Bahan pemutih Niacinamide pula membantu memutihkan kulit . Ianya juga membantu mengetatkan pori. 

So lepas seminggu lebih aku menggunakan SNP Diamond Brightening Ampoule Mask, memang nampak perubahan untuk masalah aku ini. Kulit dah tak kusam sangat dan makin cerah sekata. Kulit pun macam licin dan lembut je. 

Ok laa sampai sini je review aku untuk kali ini. Kalau korang berminat nak mencuba SNP Diamond Brightening Ampoule Mask, korang boleh terus dapatkan di SaSa atau Guardian 





No comments

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. [https://faizzahamir.blogspot.com/] does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information.

Thank You.