Review | Rare Beauty - Stay Vulnerable Glossy Lip Balm

 

Assalamualaikum..apa khabar semua?Moga ceria dan baik-baik je selalu..

Kebetulan ada masa terluang sikit ni mesti la aku nak luangkan masa untuk tempat lepak kesayangan aku ni. Tempat lepak kat mana? Kat blog Faizzah Amir ni la hahaha..

Bila dapat buat sesuatu yang kita minat ni, rasa puas sangat kan. Macam itulah aku rasa tiap kali menulis blog. Dari dulu pernah juga cuba nak terjah 'minat lain' macam melukis potret ke hahaha..tapi akhirnya dunia menulis ni juga yang aku lekat. Kembali ke sarang juga kuikuikui...

Apa pun kita semua ada kelebihan tersendiri yang dikurniakan Sang Pencipta, jadi jangan sia-sia kan. Yakin pada diri sendiri pun penting juga, baru boleh enjoy apa yang korang minat tu.

 


Ok berbalik pada tajuk asal aku nak share produk yang baru aku cuba ni. Korang ada yang sedang tercari-cari lip gloss yang long-lasting, tak melekit & pelbagai pilihan warna yang menarik, boleh la cuba 𝐒𝐭𝐚𝐲 𝐕𝐮𝐥𝐧𝐞𝐫𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐆𝐥𝐨𝐬𝐬𝐲 𝐋𝐢𝐩 𝐁𝐚𝐥𝐦 dari 𝐑𝐚𝐫𝐞 𝐁𝐞𝐚𝐮𝐭𝐲 𝐛𝐲 𝐒𝐞𝐥𝐞𝐧𝐚 𝐆𝐨𝐦𝐞𝐳 𝐧𝐢. 

Aku ni jenis kalau cuba apa produk pun sangat mementingkan keselesaan dulu. Tak kira la pakaian atau kosmetik. Untuk produk ni aku suka dengan tekstur nya yang soft dan sangat mudah nak apply kat bibir. Meluncur je warna nya kat bibir terus shining² gitu..bila nak bersihkan pun senang sangat tau.

Code warna yang aku pakai ni '𝑵𝒆𝒂𝒓𝒍𝒚 𝑹𝒐𝒔𝒆'


Ada lagi pelbagai pilihan warna menarik korang boleh terjah je link kat bawah ni ⤵️

Rare Beauty - Stay Vulnerable Glossy Lip Balm https://www.sephora.my/products/rare-beauty-stay-vulnerable-glossy-lip-balm/v/nearly-rose

Ok sampai sini je dulu kite borak-borak untuk entri kali ini. Jumpa lagi sayang semua...









No comments

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. [https://faizzahamir.blogspot.com/] does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information.

Thank You.