Throwback Borong Buku Di 'The Big Box Sale' Big Bad Wolf

 


Pada 29 March haritu, aku berkesempatan ke acara "The Big Box Sale" oleh Big Bad Wolf. Siapa je tak tahu kan pameran buku pelbagai genre. Berlangsung di Lotus's Desa Tebrau pada 23 March - 3 April lalu acara ini sangat meriah sekali dengan kehadiran pengunjung tetapi masih mengikut SOP yang telah ditetapkan. Plan last minit malam tu lepas selesaikan kerja ambil anak kat rumah angkut sekali pergi. Sebab buku kanak-kanak pun banyak so dia boleh pilih sendiri.


Tapi kali ni memang lebih havoc sikit la sebab korang just bayar harga box mengikut saiz yang dipilih lepas tu isi la seberapa banyak buku pun yang korang nak. Off course aku salah seorang bookworm yang takkan sesekali lepaskan peluang macam ni.






Aku pilih kotak yang paling besar hehehe...Puas hati sangat wehh..buku dan puzzle untuk anak pun dapat borong banyak dalam satu box ni. Boleh tengok sendiri dalam box tu berapa banyak aku dapat sumbat buku dalam box tu. Cukup stok hingga ke BBW Book Sale yang seterusnya..hehehe...

Banyak kan hasil yang dapat di grab dalam satu kotak


Happy anak ibu dapat banyak habuan

So korang pun jangan lepaskan peluang la bila ada sale dari Big Bad Wolf lagi..if ada nanti aku akan update lagi ye 


Instagram : Big Bad Wolf Books












3 comments:

  1. Wahhh bestnya
    dpt borong buku, selamat membacaye

    ReplyDelete
  2. Puashati kalau membeli buku time BBW ni kan, anyak buku boleh dapat dengan harga yang sangat murah..

    ReplyDelete
  3. Salam perkenalan.. follow sini..
    Bestnya memborong buku..

    ReplyDelete

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. [https://faizzahamir.blogspot.com/] does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information.

Thank You.