Christmas & New Year Festive Buffets Di Glass Cafe Thistle Johor Bahru

 



𝑪𝒉𝒓𝒊𝒔𝒕𝒎𝒂𝒔 & 𝑵𝒆𝒘 𝒀𝒆𝒂𝒓 𝑭𝒆𝒔𝒕𝒊𝒗𝒆 𝑩𝒖𝒇𝒇𝒆𝒕𝒔 𝒅𝒊 𝑮𝒍𝒂𝒔𝒔 𝑪𝒂𝒇𝒆 𝑻𝒉𝒊𝒔𝒕𝒍𝒆 𝑱𝒐𝒉𝒐𝒓 𝑩𝒂𝒉𝒓𝒖 ❄️⛄🎉


Seronoknya stay kat Malaysia ni kan. Macam-macam perayaan kaum ada. Maknanya cuti pun banyak dan makan-makan pun selalu..yummyyy...hehehe


Tahun ni aku berpeluang mencuba pelbagai menu untuk hidangan buffet sempena perayaan Christmas dan Tahun Baru yang bakal menjelang nanti di Glass Cafe Thistle Hotel Johor Bahru.


Pelbagai jenis menu ditawarkan dari 𝐬𝐚𝐥𝐚𝐝, 𝐜𝐫𝐚𝐜𝐤𝐞𝐫𝐬 & 𝐝𝐫𝐢𝐞𝐝 𝐟𝐫𝐮𝐢𝐭𝐬, 𝐚𝐬𝐢𝐚𝐧 𝐚𝐩𝐩𝐞𝐭𝐢𝐬𝐞𝐫, 𝐬𝐨𝐮𝐩, 𝐛𝐛𝐪, 𝐡𝐢𝐝𝐚𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐮𝐭𝐚𝐦𝐚, 𝐜𝐡𝐞𝐟'𝐬 𝐬𝐩𝐞𝐜𝐢𝐚𝐥 𝐛𝐛𝐪 𝐜𝐚𝐫𝐯𝐢𝐧𝐠, 𝐧𝐨𝐨𝐝𝐥𝐞, 𝐩𝐚𝐬𝐭𝐚, 𝐦𝐚𝐬𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐤𝐚𝐰𝐚𝐡, 𝐝𝐚𝐫𝐢 𝐛𝐚𝐫𝐛𝐞𝐜𝐮𝐞 𝐠𝐫𝐢𝐥𝐥𝐞𝐫, 𝐩𝐞𝐥𝐛𝐚𝐠𝐚𝐢 𝐩𝐢𝐥𝐢𝐡𝐚𝐧 𝐬𝐨𝐬 𝐝𝐚𝐧 𝐩𝐞𝐫𝐚𝐬𝐚, 𝐣𝐮𝐠𝐚 𝐚𝐧𝐞𝐤𝐚 𝐝𝐞𝐬𝐬𝐞𝐫𝐭 𝐝𝐚𝐧 𝐦𝐢𝐧𝐮𝐦𝐚𝐧 yang pastinya memikat selera. Sangat berbaloi untuk makan-makan bersama keluarga dan rakan-rakan!






















Persekitaran pun memainkan peranan tau. Dekorasi cafe yang minimalis tapi nampak mewah dan mendamaikan sesuai dengan citarasa yang inginkan suasana makan yang meriah namun santai dan selesa. 



Aku ni penggemar dessert so agak teruja dengan pilihan dessert yang ada di sini. Memang rambang mata nak cuba semua sebab semua sedap tau! Korang tengok la sendiri gambar yang aku share kat bawah ni. Confirm teruja!














Ok kalau ada di antara korang yang masih tercari-cari buffet sempena cuti perayaan Krismas dan Tahun Baru ni, boleh la rujuk detail dan gambar yang aku share kat bawah ni ~~


🌟 𝟐𝟒 𝐃𝐞𝐜, 𝟐𝟓 𝐃𝐞𝐜, 𝟑𝟏 𝐃𝐞𝐜 & 𝟏 𝐉𝐚𝐧


🏵️ 𝐁𝐮𝐟𝐟𝐞𝐭 𝐋𝐮𝐧𝐜𝐡 

      𝟏𝟐.𝟎𝟎𝐩𝐦 - 𝟑.𝟑𝟎𝐩𝐦

            𝐑𝐌 𝟖𝟖 (𝐀𝐝𝐮𝐥𝐭)

                  𝐑𝐌 𝟒𝟖 (𝐂𝐡𝐢𝐥𝐝)

🌷 𝐁𝐮𝐟𝐟𝐞𝐭 𝐃𝐢𝐧𝐧𝐞𝐫 

      𝟔.𝟑𝟎𝐩𝐦 - 𝟏𝟎.𝟎𝟎𝐩𝐦

            𝐑𝐌 𝟏𝟐𝟖 (𝐀𝐝𝐮𝐥𝐭)

                  𝐑𝐌 𝟔𝟖 (𝐂𝐡𝐢𝐥𝐝)

𝟏𝟓% 𝐨𝐟𝐟 𝐚𝐥𝐥 𝐛𝐮𝐟𝐟𝐞𝐭𝐬 (𝐀𝐝𝐮𝐥𝐭) 𝐟𝐨𝐫 𝐞𝐚𝐫𝐥𝐲 𝐛𝐢𝐫𝐝𝐬. 𝐁𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐞𝐛𝐞𝐥𝐮𝐦 𝟏𝟓 𝐃𝐞𝐜𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫 𝟐𝟎𝟐𝟏. 


For reservation & inquiries, please 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐚𝐜𝐭 𝟎𝟕 𝟐𝟐𝟐 𝟗𝟐𝟑𝟒 𝐨𝐫 whatsapp 𝟎𝟏𝟐 𝟕𝟖𝟗 𝟐𝟎𝟗𝟐 𝐨𝐫 𝐞𝐦𝐚𝐢𝐥 𝐟𝐧𝐛𝐜𝐨𝐨𝐫𝐝𝐢𝐧𝐚𝐭𝐨𝐫.𝐣𝐛@𝐭𝐡𝐢𝐬𝐭𝐥𝐞.𝐜𝐨𝐦.𝐦𝐲






      

      



No comments

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. [https://faizzahamir.blogspot.com/] does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information.

Thank You.