Tahniah Lagu 'GILA' Juara AJL35



Tahniah lagu 'Gila' juara Anugerah Juara Lagu (AJL) yang ke 35.


Hebat juga persembahan semua finalis pada malam ini walaupun tanpa penonton. Fiza pun tengok kat rumah je. Siaran Langsung kat TV3


Ok laa, aku list kan sekali senarai pemenang AJL35 pada malam ini ~~


Tempat Pertama (Juara)

Gila

Penyanyi : Kaka Azraff, Noki & Loca B

Komposer : Noki, Loca B & Ezra Kong 

Penulis Lirik : Noki, Loca B & Ezra Kong


Tempat Kedua (Naib Juara)

Semalam

Penyanyi : Aina Abdul

Komposer : Aina Abdul

Penulis Lirik : Aina Abdul


Tempat Ketiga

Belenggu Rindu

Penyanyi : Wany Hasrita & Dato' Jamal Abdillah

Komposer : Hael Husaini & Ezra Kong

Penulis Lirik : Hael Husaini & Ezra Kong 


Vokal Terbaik

Ernie Zakri (Gundah) 


Persembahan Terbaik 

Zizi Kirana (Eh) 


Tahniah juga diucapkan buat semua finalis AJL 35. Semua dah buat yang terbaik! 




5 comments:

  1. Lagu GILA ni, medley by Hannah Delisha, sedap gila

    ReplyDelete
  2. Tahnoah buat semua.. memang dapat agak juga GILA boleh menang...

    ReplyDelete
  3. tahniah pada semua. semua lagu2 ni diluar halwa telinga saya. mungkin saya oldschool.

    ReplyDelete

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. [https://faizzahamir.blogspot.com/] does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information.

Thank You.