LIRIK LAGU SARAH SUHAIRI ~ RISE AND FALL






Credit picture to ~ Instagram Sarah Suhairi



Sumber video ~ YouTube 




Komposer : Faizal Tahir, Mage, Mike Chan
Tahun : 2019



Adakah
Ini Harganya
Harga Sebuah perhubungan
Yang Kau harapkan sempurna

Inilah
Inilah Hidup
Waktu Mekar jadi sanjungan
Saat Layu hilang semua

Walau Selalu kurang di matamu
Namun Ku punya harga
Yang Tak mampu kau miliki

I Rise and i fall
Dan Bukan untuk kau menilai
Cause I fall but i rise
Kerna Ku terus percaya

I Rise and i fall
Dan Takkan pernah ku gentar
Untuk Jatuh
Kerana
Kerna Ku terus percaya

Andainya
Semua Sempurna
Kau Dan aku takkan bersama
Melengkapi Hidup di dunia

Walau Selalu kurang di matamu
Namun Ku punya harga
Yang Tak mampu kau miliki

I Rise and i fall
Dan Bukan untuk kau menilai
Cause I fall but i rise
Kerna Ku terus percaya

I Rise and i fall
Dan Takkan pernah ku gentar
Untuk Jatuh
Kerana
Kerna Ku terus percaya

Somethings Just don’t even matter
I Don’t even wanna bother
What About us?
I Said, what about us?

Somethings Just don’t even matter
I Don’t even wanna bother
What About us?
I Said, what about us?

I Rise but i fall
Bukan Untuk kau menilai
Cause I fall but i rise
Kerna Ku terus percaya

I Rise and i fall
Dan Takkan pernah ku gentar
Untuk Jatuh
Semua Kerana
Kerna Ku terus percaya


🎶🎶🎶
Nak selit cerita sikit boleh tak. Boleh la ea.

Dulu kan mula-mula keluar lagu ni kat radio aku tak amik port sangat pun. Dalam hati just "ooo lagu baru sarah suhairi".

Kebetulan satu hari tu aku menunggu dalam kereta suami pergi gunting rambut malas nak ikut sekali. Lagu ni pun keluar entah kenapa aku menghayati bait-bait lagu dan baris liriknya dan tiba-tiba macam teraspirasi hahaha. Tak puas hati lagi sambung layan kat youtube nyanyi sekali.

Bukan apa lirik lagu ni pada pemahaman aku la mengajar korang jangan putus asa dalam apa jua yang korang lakukan. Contoh kalau tengok orang lain lebih berjaya kita pun insyaAllah boleh berjaya dengan cara kita selagi ianya tak salah.

Paling penting jangan peduli dengan kata-kata orang dan bila kita dah berjaya jangan pula kau balas mengata balik orang yang buat kau. Jangan menilai cara orang menggapai kejayaan masing-masing sebab lain orang lain minat kan. Belajar terima perbezaan sesama kita. Sebab kehidupan setiap orang ada jatuh bangunnya kan. Tak mustahil orang yang kita nampak lemah tu suatu hari lebih berjaya siapa tahu. Support each other kalau tak melalui perbuatan atau percakapan, melalui doa pun boleh.

Ok pehal aku terbebel panjang lebar ni. Ok apa pun aku harapkan semoga kita semua sentiasa beroleh kejayaan dalam apa yang kita impikan. 😘❤️

No comments

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. [https://faizzahamir.blogspot.com/] does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information.

Thank You.