Haiii...korang rindu iza tak dah lama tak celoteh??hihi..okey kali ni aku nak cerita pasal ermmm.. 😮😮 nape tetibe blog aku ni rasa wangi ...Read More
Assalamualaikum.. okey nak share lagi ngan korang pasal satu lagi produk yg agak baru jugak la tapi hebat ni..bila cerita pasal kopi ni aku...Read More
Hihi.. jangan sentap baca tajuk itu ye..saje je nak ajak korang reramai serang blog aku ni.. padahal cuma nak share produk yang aku guna je....Read More
Assalamualaikum.. okay kali ni aku nak cerita benda personal sikit.. takla personal sangat ye dak..tapi ni pengalaman aku sendiri yang tenga...Read More
Hai.. peminat baru.. korang buat ape??hehehe.. Tak sabar-sabar nak dating ngan korang lagi seperti yang aku da janji dalam page pengenalan y...Read More