Meriahkan Raya Anda Bersama Shopee


Meriahkan Raya Anda Bersama Shopee





Setelah hampir sebulan berpuasa, ramai yang tidak sabar untuk menyambut Hari Raya Aidilfitri bersama keluarga dan rakan-rakan. Ada yang bersiap-sedia untuk pulang ke kampung dan ada juga yang sibuk menyiapkan rumah bagi menyambut orang tersayang.


Demi membantu rakyat Malaysia membeli-belah untuk persiapan Hari Raya pada saat-saat akhir, Raya Bersama Shopee kini menawarkan harga terendah dan promosi terbaik. Selain itu, rakyat Malaysia dapat menikmati tawaran berikut semasa Raya Bersama Shopee yang sedang berlangsung hingga 5 Mei 2022:






Penghantaran Percuma Perbelanjaan Minimum RM5

Terlupa beli kayu manis atau bunga lawang untuk masakan rendang? Jangan risau kerana ia boleh didapati di Shopee dan anda boleh menikmati penghantaran percuma dengan perbelanjaan minimum hanya RM5. Tuntut baucar penghantaran percuma dan gunakannya sebelum mendaftar keluar untuk pembelian anda.




100% Pulangan Tunai Syiling Raya

Selain memberi kemudahan, Shopee menawarkan penjimatan tambahan melalui Pulangan Tunai Syiling Shopee. Tanpa sebarang perbelanjaan minimum, anda akan menerima 100% Pulangan Tunai Syiling (terhad pada RM5) untuk pembelian anda apabila anda menuntut dan menggunakan baucar 100% Pulangan Tunai Syiling. Dapatkan Pulangan Tunai Syiling untuk pembelian biskut Raya di saat akhir.



Hadiah Mingguan Motosikal

Ia masih belum terlambat untuk Putar & Menang bagi mengumpul tiket emas setiap hari untuk memenangi motosikal Vespa Sprint S 150 dan Jongkong Emas sebagai hadiah saguhati. Jangan lepaskan peluang untuk mengumpul tiket emas tambahan bagi mendapatkan peluang yang lebih baik untuk menang!



SimplySiti  

Sudahkah anda mendapatkan SimplySiti Pearl Collection? Ia merupakan koleksi terbaharu jenama tersebut yang dilancarkan sempena Hari Raya Aidilfitri. Jika belum, layari https://shopee.com.my/simplysiti bagi mengetahui lebih lanjut. 


Sorotan Shopee Mall, dengan Pulangan Tunai Syiling Shopee 25% setiap hari 

Dapatkan produk-produk yang dijamin 100% tulen daripada rangkaian jenama yang luas di Shopee Mall, dengan tawaran dan diskaun yang diperbaharui setiap hari. Nikmati hari diskaun 25%, Pulangan Tunai Syiling Shopee 25% dan baucar 25% untuk pelbagai jenama serta banyak lagi! Raikan Raya Bersama Shopee dengan potongan harga hebat daripada 40% daripada jenama kegemaran anda seperti vivo, Watsons, Laneige, Levi’s dan banyak lagi! 


Anda juga boleh menikmati tawaran hebat daripada jenama di Shopee Mall seperti Caltex, Dr. Cardin, Gaabor, Grafen, Kitchenz, Logitech, Maserati, MY Mentholatum, MYDIN, Polo Hill, Tealive dan Vinda.     

  

#ShopeeGivesBack

Sempena perayaan Hari Raya, #ShopeeGivesBack dan Shopee Supermarket bekerjasama demi berkhidmat kepada golongan yang kurang berkemampuan. Mereka bersama-sama menjemput semua rakyat Malaysia untuk menghulurkan tangan kepada yang memerlukan.


Beli Care Box pilihan anda untuk didermakan kepada NGO terpilih. Bagi setiap Care Box yang dibeli, Shopee Supermarket turut akan menderma RM4. Hulurkan sumbangan anda di sini - https://shopee.com.my/m/supermarket-raya-specials.


Tawaran menarik daripada ShopeePay dan ShopeeFood

Pada Hari Raya ini, jimatkan perbelanjaan minyak dan dapatkan ganjaran apabila anda membayar menggunakan ShopeePay. Dapatkan pulangan tunai RM5 dengan perbelanjaan minimum RM25 di mana-mana stesen Caltex. Tambahan pula, dapatkan lebih banyak lagi dengan ShopeePay dengan memanfaatkan baucar ShopeePay 1 SEN daripada pelbagai kedai!


Adakah anda bakal berkumpul bersama seisi keluarga serta rakan-rakan pada Hari Raya ini? Meriahkan perayaan dengan makanan lazat daripada ShopeeFood. Pilih daripada pelbagai makanan istimewa di platform tersebut dan nikmati penghantaran percuma sepanjang hari! Untuk tawaran yang lebih menarik, beli ShopeeFood Savings Pass pada 1 Sen bagi mendapatkan lebih banyak diskaun!

  

Bagi maklumat lanjut mengenai Raya Bersama Shopee, layari https://shopee.com.my/m/raya-sale.  


Tertakluk pada terma dan syarat.

 










No comments

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. [https://faizzahamir.blogspot.com/] does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information.

Thank You.