Jom Travel dengan Norah Cold Wax


Bagi korang yang suka travel mesti ada beberapa barang keperluan yang mesti ada dalam list korang kan??tak kira la sama ada korang travel dalam negara ke, luar negara ke, travel depan rumah ke..ehh ade ke travel depan rumah??kuikui..

Kalau bagi aku antara keperluan yang penting dan harus ada dalam list setiap kali aku travel ialah keperluan penjagaan diri..yela waktu travel pun kita mesti jaga penampilan atau sekurang-kurangnya kebersihan agar kita sentiasa rasa berkeyakinan walau di mana pun kita berada..


Oleh itu korang2 sekalian aku nak perkenalkan produk yang menarik ni yang perlu ada dalam list travel korang iaitu "Norah Wax (Cold Wax)"..Ada juga yang Hot Wax tapi kali ni aku nak cerita pasal Cold Wax dulu sebab Cold Wax ni lah yang korang perlu ada dalam list travel korang tu..


Dulu aku pun tak suka tau pakai wax tak berani nak cuba pun takot sakit hehe..tapi kan dengan Norah Wax ni aku boleh kawtim lak hehehe..sebab apa masa wax tu tak rasa sakit pun macam yang aku imagine tu..masa tarik wax tu pun macam rasa kena gigit semut je uollsss..untuk pengetahuan korang juga, Norah Wax (Cold Wax) ni untuk kegunaan pada bulu kaki dan tangan sahaja ye..nanti lain kali kita cerita lak pasal Hot Wax yang lebih banyak fungsi dan kegunaannya ye..

Ok ni aku nak listkan secara ringkas antara kelebihan Norah Cold Wax ~

Untuk korang yang kaki travel tu terutama yang mementingkan kebersihan diri..za nak recommend "norah cold wax" ni dalam travel list korang..antara kelebihan "norah cold wax" ni ~

🍁 bercukur lebih mudah tak sampai 1 minit
🍁 mencabut bulu sehingga ke akar
🍁 kulit tak kasar selepas wax & tak sakit
🍁 cold wax untuk kegunaan bulu tangan dan kaki sahaja

Untuk lebih info mengenai produk-produk Norah Wax ni korang boleh la jenjalan kat instagram
https://www.instagram.com/organichairremoval/  😘😘






No comments

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. [https://faizzahamir.blogspot.com/] does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information.

Thank You.